Якщо вам не підійшов чи не влаштував товар, ви можете його повернути протягом 14 днів з моменту купівлі.
Товар продавця Rozetka можна повернути у наших сервісних відділах.
Щоб повернути товар:
- Зверніться до найближчого магазину Rozetka, де є сервісний відділ.
- Візьміть із собою документи:
- документ, що посвідчує особу (паспорт);
- оригінал гарантійного талона (за наявності);
- чек (документ, що підтверджує оплату);
- платіжну картку (якщо оплачували карткою).
- Візьміть талон черги у терміналі чекіну в магазині.
Товар можна повернути, тільки якщо він у належному стані:
- без механічних пошкоджень;
- повністю укомплектований;
- з усіма збереженими ярликами та заводським маркуванням.
У разі відправки на гарантійне обслуговування мобільних пристроїв (смартфони, планшети, ноутбуки), простежте за тим, щоб пристрій було відв'язано від акаунта користувача (iCloud, Google, Flyme, Mi Account і т.д.), а також, вимкнене блокування (скан відбитку пальця, пароль блокування, графічний ключ).
Якщо ви хочете повернути товар інших продавців, просимо звертатися безпосередньо до продавця.