Що робити, якщо гарантійний талон не заповнено / відсутній?

Якщо гарантійний талон не заповнено

Ми можемо запропонувати вам заповнити гарантійний талон самостійно на основі таких даних: номера серії, моделі, дати продажу (згідно з документом про оплату). Зверніть увагу, відповідно до законодавства України, з 2017 року наявність штампу не є обов’язковою для надання сервісних послуг.

Якщо гарантійний талон відсутній

Ви можете завантажити його в особистому кабінеті на сайті. Для цього, будь ласка:

  1. авторизуйтеся на нашому сайті чи в додатку;
  2. перейдіть за посиланням або відкрийте розділ "Мої замовлення" в додатку;
  3. виберіть необхідне замовлення, натисніть напис «Гарантійний талон»;
  4. виберіть товар та натисніть "Завантажити"
  5. дочекайтеся завантаження файлу

Зверніть увагу!

Не на всі товари надається гарантійний талон. При завантаженні талону в особистому кабінеті, Ви можете побачити наступну інформацію:

  • На даний товар гарантійний талон відсутній - товар відноситься до категорії, на яку не надається гарантійне обслуговування. Якісні продовольчі товари обміну та поверненню не підлягають.
  • Гарантія надається тільки за чеком - для сервісного обслуговування товару достатньо мати лише упаковку зі збереженим маркуванням та документ про оплату (чек чи видаткова накладна).
  • Гарантія надається тільки по талону від виробника - для отримання талону, необхідно подати запит до сервісного відділу магазину.
← Документи
Все ще потрібна наша допомога?