Як повернути товар продавцеві маркетплейсу

Якщо вам не підійшов товар, ви можете його повернути протягом 14 днів з моменту придбання.

1. Запакуйте товар

  • Перевірте, чи ваш товар підлягає поверненню.
  • Покладіть новий товар без слідів експлуатації в оригінальну упаковку. Якщо товар складається з кількох частин, повернути треба весь комплект. Переконайтеся, що нічого не загубилося і ви повертаєте товар у тій комплектації, у якій його отримали.

2. Заповніть бланк повернення товару або зверніться до продавця

Це можна зробити в особистому кабінеті на сайті. В замовленні натисніть кнопку “Повернення товару” та заповніть відповідні поля. Після отримання вашого звернення, з Вами зв’яжеться продавець товару для обговорення умов пересилання.

Або:

  1. Перейдіть до розділу Листування з продавцем.
  2. Натисніть на замовлення, щоб відкрити стрічку повідомлень.
  3. У полі для введення тексту опишіть причину повернення товару і вкажіть ваш контактний телефон. Натисніть
  4. Продавець зв'яжеться з вами та узгодить деталі повернення товару.

Для контакту з продавцем товару ви можете скористатися номером телефону, з якого з вами контактували для підтвердження замовлення. Також використовуйте інформацію, зазначену у розрахунковій і транспортній документації.

Товар у належному стані можна повернути, якщо він:

  • не був у використанні;
  • без механічних пошкоджень, збережено товарний вигляд виробу і упаковки;
  • повністю укомплектований;
  • з усіма збереженими ярликами і заводським маркуванням;
  • не належить до товарів, що не підлягають поверненню та обміну згідно з переліком, затвердженим КМУ.

Якщо вам не підійшов товар, ви можете його повернути протягом 14 днів з моменту придбання.

1. Запакуйте товар

  • Перевірте, чи ваш товар підлягає поверненню.
  • Покладіть новий товар без слідів експлуатації в оригінальну упаковку. Якщо товар складається з кількох частин, повернути треба весь комплект. Переконайтеся, що нічого не загубилося і ви повертаєте товар у тій комплектації, у якій його отримали.

2. Заповніть бланк повернення товару або зверніться до продавця

Це можна зробити в особистому кабінеті на сайті. В замовленні натисніть кнопку “Повернення товару” та заповніть відповідні поля. Після отримання вашого звернення, з Вами зв’яжеться продавець товару для обговорення умов пересилання.

Або:

  1. Перейдіть до розділу Листування з продавцем.
  2. Натисніть на замовлення, щоб відкрити стрічку повідомлень.
  3. У полі для введення тексту опишіть причину повернення товару і вкажіть ваш контактний телефон. Натисніть
  4. Продавець зв'яжеться з вами та узгодить деталі повернення товару.

Для контакту з продавцем товару ви можете скористатися номером телефону, з якого з вами контактували для підтвердження замовлення. Також використовуйте інформацію, зазначену у розрахунковій і транспортній документації.

Товар у належному стані можна повернути, якщо він:

  • не був у використанні;
  • без механічних пошкоджень, збережено товарний вигляд виробу і упаковки;
  • повністю укомплектований;
  • з усіма збереженими ярликами і заводським маркуванням;
  • не належить до товарів, що не підлягають поверненню та обміну згідно з переліком, затвердженим КМУ.

Якщо вам не підійшов товар, ви можете його повернути протягом 14 днів з моменту придбання.

1. Запакуйте товар

  • Перевірте, чи ваш товар підлягає поверненню.
  • Покладіть новий товар без слідів експлуатації в оригінальну упаковку. Якщо товар складається з кількох частин, повернути треба весь комплект. Переконайтеся, що нічого не загубилося і ви повертаєте товар у тій комплектації, у якій його отримали.

2. Заповніть бланк повернення товару або зверніться до продавця

Це можна зробити в особистому кабінеті на сайті. В замовленні натисніть кнопку “Повернення товару” та заповніть відповідні поля. Після отримання вашого звернення, з Вами зв’яжеться продавець товару для обговорення умов пересилання.

Або:

  1. Перейдіть до розділу Листування з продавцем.
  2. Натисніть на замовлення, щоб відкрити стрічку повідомлень.
  3. У полі для введення тексту опишіть причину повернення товару і вкажіть ваш контактний телефон. Натисніть
  4. Продавець зв'яжеться з вами та узгодить деталі повернення товару.

Для контакту з продавцем товару ви можете скористатися номером телефону, з якого з вами контактували для підтвердження замовлення. Також використовуйте інформацію, зазначену у розрахунковій і транспортній документації.

Товар у належному стані можна повернути, якщо він:

  • не був у використанні;
  • без механічних пошкоджень, збережено товарний вигляд виробу і упаковки;
  • повністю укомплектований;
  • з усіма збереженими ярликами і заводським маркуванням;
  • не належить до товарів, що не підлягають поверненню та обміну згідно з переліком, затвердженим КМУ.
← Сторонні продавці (Маркетплейс)
Все ще потрібна наша допомога?