Як доставляються замовлення від продавців маркетплейсу?

Для кожного товару на сайті зазначено способи доставки та назви перевізників, послугами яких ви можете скористатися. Умови доставки відповідають правилам роботи кур'єрських служб.

Умови доставки до відділень перевізників:

  • термін доставки: 1-3 дні;
  • термін зберігання: від 3 до 7 днів, залежно від перевізника;
  • переадресування платне;
  • неможливо відмовитися від частини товару;
  • вартість післяплати сплачується окремо за тарифами перевізника;
  • діє обмеження на суму готівкою, яку може отримати кур'єр;
  • вартість доставки залежить від ваги та габаритів посилки.

Умови доставки у магазини:

  • безкоштовна доставка;
  • термін доставки 2-7 днів;
  • термін зберігання 5-10 днів від планової дати видачі, залежно від типу магазина та способу оплати;
  • безкоштовне подовження терміну резерву замовлення на 2 дні;
  • неможливо відмовитися від частини товару;
  • комісія за грошовий переказ (оплата при отриманні) - 15 грн + 1,5% від суми грошового переказу.

Щоб дізнатися умови доставки обраного товару:

  1. Відкрийте сторінку товару.
  2. Праворуч від зображення товару, під ціною та інформацією про продавця, розміщено блок Доставка.
  3. Оберіть ваше місто у верхньому рядку, наприклад, Харків.

Обрати бажаний спосіб доставки ви можете під час оформлення замовлення.

Якщо ви не знайшли на сторінці товару потрібну інформацію, зверніться до продавця. Для цього натисніть
в розділі Продавець. Відповідь ви отримаєте у розділі Листування з продавцями.


Для кожного товару на сайті зазначено способи доставки та назви перевізників, послугами яких ви можете скористатися. Умови доставки відповідають правилам роботи кур'єрських служб.

Умови доставки до відділень перевізників:

  • термін доставки: 1-3 дні;
  • термін зберігання: від 3 до 7 днів, залежно від перевізника;
  • переадресування платне;
  • неможливо відмовитися від частини товару;
  • вартість післяплати сплачується окремо за тарифами перевізника;
  • діє обмеження на суму готівкою, яку може отримати кур'єр;
  • вартість доставки залежить від ваги та габаритів посилки.

Умови доставки у магазини:

  • безкоштовна доставка;
  • термін доставки 2-7 днів;
  • термін зберігання 5-10 днів від планової дати видачі, залежно від типу магазина та способу оплати;
  • безкоштовне подовження терміну резерву замовлення на 2 дні;
  • неможливо відмовитися від частини товару;
  • комісія за грошовий переказ (оплата при отриманні) - 15 грн + 1,5% від суми грошового переказу.

Щоб дізнатися умови доставки товару:

  1. Натисніть на товар та перейдіть на його сторінку.
  2. Гортайте сторінку донизу. Блок Доставка розміщено під характеристиками товару.
  3. Натисніть, щоб розгорнути блок.
  4. Оберіть ваше місто, наприклад, Харків.

Обрати бажаний спосіб доставки ви можете під час оформлення замовлення.

Якщо ви не знайшли на сторінці товару потрібну інформацію, зверніться до продавця. Для цього натисніть Запитати про товар в блоці Продавець. Відповідь ви зможете побачити у розділі Листування з продавцями.


Для кожного товару на сайті зазначено способи доставки та назви перевізників, послугами яких ви можете скористатися. Умови доставки відповідають правилам роботи кур'єрських служб.

Умови доставки до відділень перевізників:

  • термін доставки: 1-3 дні;
  • термін зберігання: від 3 до 7 днів, залежно від перевізника;
  • переадресування платне;
  • неможливо відмовитися від частини товару;
  • вартість післяплати сплачується окремо за тарифами перевізника;
  • діє обмеження на суму готівкою, яку може отримати кур'єр;
  • вартість доставки залежить від ваги та габаритів посилки.

Умови доставки у магазини:

  • безкоштовна доставка;
  • термін доставки 2-7 днів;
  • термін зберігання 5-10 днів від планової дати видачі, залежно від типу магазина та способу оплати;
  • безкоштовне подовження терміну резерву замовлення на 2 дні;
  • неможливо відмовитися від частини товару;
  • комісія за грошовий переказ (оплата при отриманні) - 15 грн + 1,5% від суми грошового переказу.

Щоб дізнатися умови доставки товару:

  1. Натисніть на товар та перейдіть на його сторінку.
  2. Гортайте сторінку донизу. Блок Доставка розміщено під описом товару.
  3. Натисніть, щоб розгорнути блок.
  4. Оберіть ваше місто, наприклад, Харків.

Обрати бажаний спосіб доставки ви можете під час оформлення замовлення.

Якщо ви не знайшли на сторінці товару потрібну інформацію, зверніться до продавця. Для цього натисніть Запитати про товар в блоці Продавець. Відповідь ви зможете побачити у розділі Листування з продавцями.



← Сторонні продавці (Маркетплейс)
Все ще потрібна наша допомога?