Що робити, якщо талон виробника втрачено?

Для відновлення гарантійного талона виробника, будь ласка, відправте на електронну адресу [email protected] пакет документів, який містить:

  • Фото шильдика (маркувальної наклейки із зазначенням моделі та серійного номера пристрою);
  • Фото / скан-копія документа, що підтверджує оплату (товарний чек або видаткова накладну);
  • Фото / скан-копія заяви, заповненої від руки (завантажити шаблон).

В темі листа обов’язково вкажіть — Заява на отримання дубліката ОГТ.

Після отримання нами гарантійного талона від виробника, з Вами зв’яжеться наш менеджер для узгодження відправки документації за Вашою адресою. Процедура відновлення може зайняти до двох тижнів.

← Документи
Все ще потрібна наша допомога?