Як повернути товар продавця ROZETKA?

Ви можете повернути товар продавця ROZETKA протягом 14 днів від дня купівлі (30 днів для товарів з категорії "Одяг та взуття").

1. Запакуйте товар

  • Перевірте, чи ваш товар підлягає поверненню.
  • Покладіть новий товар без слідів експлуатації в оригінальну упаковку. Якщо товар складається з кількох частин, повернути треба весь комплект. Переконайтеся, що нічого не загубилося і ви повертаєте товар у тій комплектації, у якій його отримали.
  • Якщо ви придбали товар з подарунком при поверненні треба надати весь набір (товар разом з подарунком). Інакше номінальну вартість подарунка буде вирахувано із суми повернення.
  • Чек надсилати не обов’язково.

2. Заповніть бланк повернення товару

Це можна зробити в особистому кабінеті на сайті. 

Або заповніть паперовий бланк, якщо ви отримали його разом з товаром.

Якщо ви втратили паперовий бланк, його можна знайти та роздрукувати тут.

Важливо:

  • У бланку розбірливо вкажіть прізвище, ім’я, по батькові власника банківської картки українською мовою.
  • Переконайтеся, що ви заповнили всі поля.

3. Куди приносити товар

Повернути товар можна у сервісному відділі чи пункті приймання повернень ROZETKA.

  • Сервісні відділи у точках видачі ROZETKA. Тут ми відразу перевіримо товар і, якщо з ним усе добре, на місці погодимо рішення щодо повернення.
    Сюди привозьте будь-які товари. Прості товари, наприклад, одяг, взуття. Складні товари: смартфони, пральні машини, мікрохвильові печі, електроінструмент. Експертизу проводить технічний фахівець. За необхідності тривалої діагностики товар буде надіслано до сервісного центру.
  • Пункти прийому повернень у точках видачі ROZETKA. Тут наш співробітник проведе візуальний огляд вашого товару. Рішення стосовно товару приймається після доставки товару до сервісного відділу. З вами погодять деталі. Експертиза проводиться у період 14 днів.

4. Як надіслати товар кур’єрською службою

Якщо у вашому місті немає наших сервісних відділів, ви можете повернути товар продавця Rozetka кур’єрською службою протягом 14 днів з моменту купівлі.

Як надіслати товар до сервісного відділу?

  1. Прийдіть до найближчого відділення Нової Пошти
    або Meest
  2. Оформте відправлення за реквізитами:
    Отримувач - ТОВ «Термінал Розетка» сервіс
    Телефон - (044) 364-83-65 (лише як контактний для відправки)
    Id договору - ZPS39234, потрібно вказувати тільки для Meest Пошта
    Вид доставки - склад-двері
    Адреса - м. Бровари, Броварська об’їзна дорога, 62
    Оплата доставки - коштом відправника
    Оголошена вартість - дорівнює вартості товару згідно з товарним чеком
  3. Послуги «Зворотна доставка» і «Післяплата» треба скасувати.
  4. Зареєструйте заявку на повернення та вкладіть у посилку або вкажіть її номер при відправленні.

Ми зможемо прийняти повернення, тільки якщо товар у належному стані:

  • без механічних пошкоджень;
  • повністю укомплектований;
  • з усіма збереженими ярликами та заводським маркуванням.

У разі відправки на гарантійне обслуговування мобільних пристроїв (смартфони, планшети, ноутбуки), простежте за тим, щоб пристрій було відв'язано від акаунта користувача (iCloud, Google, Flyme, Mi Account і т.д.), а також, вимкнене блокування (скан відбитку пальця, пароль блокування, графічний ключ).

Обмін/повернення товарів, які передбачають підключення до водо- газопроводу, можливий за умови, що товар не встановлювався і не втратив товарний вигляд.

5. Як мені повернуть кошти за товар?

Ви можете вказати дані банківської карти для повернення коштів, оформляючи повернення в особистому кабінеті на сайті або в паперовому бланку повернення товару. У бланку повернення вкажіть номер картки та ПІБ власника банківської картки українською мовою.

Зазвичай гроші повертаються за 2–7 днів після прийняття рішення про повернення коштів.

Повернути або здати на гарантійний ремонт у ROZETKA можна тільки те, що ви купили у продавця ROZETKA. Як повернути товар інших продавців читайте тут.

← Повернення товару
Все ще потрібна наша допомога?