Ви можете повернути товар продавця ROZETKA протягом 14 днів від дня купівлі (30 днів для товарів з категорії "Одяг та взуття").
1. Запакуйте товар
- Перевірте, чи ваш товар підлягає поверненню.
- Покладіть новий товар без слідів експлуатації в оригінальну упаковку. Якщо товар складається з кількох частин, повернути треба весь комплект. Переконайтеся, що нічого не загубилося і ви повертаєте товар у тій комплектації, у якій його отримали.
- Якщо ви придбали товар з подарунком при поверненні треба надати весь набір (товар разом з подарунком). Інакше номінальну вартість подарунка буде вирахувано із суми повернення.
- Чек надсилати не обов’язково.
2. Заповніть бланк повернення товару
Це можна зробити в особистому кабінеті на сайті.
Або заповніть паперовий бланк, якщо ви отримали його разом з товаром.
Якщо ви втратили паперовий бланк, його можна знайти та роздрукувати тут.
Важливо:
- У бланку розбірливо вкажіть прізвище, ім’я, по батькові власника банківської картки українською мовою.
- Переконайтеся, що ви заповнили всі поля.
3. Куди приносити товар
Повернути товар можна у сервісному відділі чи пункті приймання повернень ROZETKA.
- Сервісні відділи у точках видачі ROZETKA. Тут ми відразу перевіримо товар і, якщо з ним усе добре, на місці погодимо рішення щодо повернення.
Сюди привозьте будь-які товари. Прості товари, наприклад, одяг, взуття. Складні товари: смартфони, пральні машини, мікрохвильові печі, електроінструмент. Експертизу проводить технічний фахівець. За необхідності тривалої діагностики товар буде надіслано до сервісного центру. - Пункти прийому повернень у точках видачі ROZETKA. Тут наш співробітник проведе візуальний огляд вашого товару. Рішення стосовно товару приймається після доставки товару до сервісного відділу. З вами погодять деталі. Експертиза проводиться у період 14 днів.
4. Як надіслати товар кур’єрською службою
Якщо у вашому місті немає наших сервісних відділів, ви можете повернути товар продавця Rozetka кур’єрською службою протягом 14 днів з моменту купівлі.
Як надіслати товар до сервісного відділу?
- Прийдіть до найближчого відділення Нової Пошти або Meest
- Оформте відправлення за реквізитами:
Отримувач - ТОВ «Термінал Розетка» сервіс
Телефон - (044) 364-83-65 (лише як контактний для відправки)
Id договору - ZPS39234, потрібно вказувати тільки для Meest Пошта
Вид доставки - склад-двері
Адреса - м. Бровари, Броварська об’їзна дорога, 62
Оплата доставки - коштом відправника
Оголошена вартість - дорівнює вартості товару згідно з товарним чеком - Послуги «Зворотна доставка» і «Післяплата» треба скасувати.
- Зареєструйте заявку на повернення та вкладіть у посилку або вкажіть її номер при відправленні.
Ми зможемо прийняти повернення, тільки якщо товар у належному стані:
- без механічних пошкоджень;
- повністю укомплектований;
- з усіма збереженими ярликами та заводським маркуванням.
У разі відправки на гарантійне обслуговування мобільних пристроїв (смартфони, планшети, ноутбуки), простежте за тим, щоб пристрій було відв'язано від акаунта користувача (iCloud, Google, Flyme, Mi Account і т.д.), а також, вимкнене блокування (скан відбитку пальця, пароль блокування, графічний ключ).
Обмін/повернення товарів, які передбачають підключення до водо- газопроводу, можливий за умови, що товар не встановлювався і не втратив товарний вигляд.
5. Як мені повернуть кошти за товар?
Ви можете вказати дані банківської карти для повернення коштів, оформляючи повернення в особистому кабінеті на сайті або в паперовому бланку повернення товару. У бланку повернення вкажіть номер картки та ПІБ власника банківської картки українською мовою.
Зазвичай гроші повертаються за 2–7 днів після прийняття рішення про повернення коштів.
Повернути або здати на гарантійний ремонт у ROZETKA можна тільки те, що ви купили у продавця ROZETKA. Як повернути товар інших продавців читайте тут.