Як здати товар на гарантійний ремонт?

Ви можете здати товар на ремонт самостійно у сервісному центрі, передати у нашому магазині чи надіслати поштовим оператором.

  • Тут можна знайти повний перелік сервісних центрів, до яких ви можете самостійно звернутися за гарантійним обслуговуванням.
  • Якщо у вашому населеному пункті немає сервісного центру, ви можете надати товар для гарантійного ремонту нам. А ми передамо його до авторизованого сервісного центру.
    Передати товар на ремонт можна у сервісних відділах або пунктах прийому повернень у наших магазинах.
  • Якщо у вашому місті немає наших представництв, надішліть товар
    «Новою поштою» або 
      Meest разом із заповненою в особистому кабінеті заявкою на гарантійне обслуговування.
  • Разом із товаром вкладіть гарантійний талон. Якщо ви його втратили, не хвилюйтеся, його легко відновити. Як це зробити, читайте тут.

    Коли надсилаєте товар кур’єрською службою, оформте відправлення за реквізитами:

    Отримувач - ТОВ «Термінал Розетка», сервіс
    код ЄДРПОУ - 33584049
    Телефон - (044) 364-83-65 (лише як контактний для відправки)
    Вид доставки - склад-двері
    Адреса- м. Бровари, Броварська об’їзна дорога, 62
    Оплата доставки - коштом відправника
    Id договору - ZPS39234, потрібно вказувати тільки для Meest

    Послуги «Зворотна доставка» і «Післяплата» треба скасувати.

← Гарантійне обслуговування
Все ще потрібна наша допомога?