Алгоритм дій у разі отримання пошкодженого товару в поштоматі

  • При отриманні вантажу з поштомата уважно огляньте упаковку та сам товар.

  • У разі виявлення пошкоджень, зафіксуйте їх на фото не відходячи від поштомата.

  • Зверніться до найближчого відділення "Нової пошти". Зробіть це одразу в день отримання.

  • Разом з працівником відділення зафіксуйте пошкодження, зробіть фото та складіть акт.

  • Після складання акту зателефонуйте на гарячу лінію "Нової пошти" (номер вказаний на квитанції або сайті) та зафіксуйте звернення що до проблеми, яка виникла. Також це можна зробити через мобільний додаток, описавши проблему та прикріпивши фото.

  • Дочекайтеся зворотного зв'язку від перевізника за Вашим зверненням.

  • Обов'язково збережіть копію акту, щоб надати її в разі подачі претензії.