Як повернути товар у моєму місті?

Якщо у вашому місті немає наших сервісних відділів, ви можете повернути товар продавця Rozetka кур’єрською службою протягом 14 днів з моменту купівлі.

Як надіслати товар до сервісного відділу?

  1. Прийдіть до найближчого відділення Нової Пошти
    або Meest
  2. Оформте відправлення за реквізитами:
    Отримувач - ТОВ «Термінал Розетка» сервіс
    Телефон - (044) 364-83-65
    Id договору - ZPS39234, потрібно вказувати тільки для Meest
    Вид доставки - склад-двері
    Адреса - м. Бровари, Броварська об’їзна дорога, 62
    Оплата доставки - коштом відправника
    Оголошена вартість - дорівнює вартості товару згідно з товарним чеком
    Послуги «Зворотна доставка» і «Післяплата» треба скасувати.
  3. Покладіть у посилку з товаром гарантійний талон і копію документа, що підтверджує купівлю (товарний чек, видаткову накладну).
  4. Щоб пришвидшити обробку повернення, зареєструйте заявку на повернення та вкладіть у посилку або вкажіть її номер при відправленні.

Ми зможемо прийняти повернення, тільки якщо товар у належному стані:

  • без механічних пошкоджень;
  • повністю укомплектований;
  • з усіма збереженими ярликами та заводським маркуванням.

У разі відправки на гарантійне обслуговування мобільних пристроїв (смартфони, планшети, ноутбуки), простежте за тим, щоб пристрій було відв'язано від акаунта користувача (iCloud, Google, Flyme, Mi Account і т.д.), а також, вимкнене блокування (скан відбитку пальця, пароль блокування, графічний ключ).

Якщо ви хочете повернути товар інших продавців, просимо звертатися безпосередньо до продавця.

← Повернення товару
Все ще потрібна наша допомога?