Якщо у вашому місті немає наших сервісних відділів, ви можете повернути товар продавця Rozetka кур’єрською службою протягом 14 днів з моменту купівлі.
Як надіслати товар до сервісного відділу?
Прийдіть до найближчого відділення Нової Пошти або Meest
Оформте відправлення за реквізитами:
Отримувач - ТОВ «Термінал Розетка» сервіс
Телефон - (044) 364-83-65 Id договору - ZPS39234, потрібно вказувати тільки для Meest
Вид доставки - склад-двері
Адреса - м. Бровари, Броварська об’їзна дорога, 62
Оплата доставки - коштом відправника
Оголошена вартість - дорівнює вартості товару згідно з товарним чеком Послуги «Зворотна доставка» і «Післяплата» треба скасувати.
Покладіть у посилку з товаром гарантійний талон і копію документа, що підтверджує купівлю (товарний чек, видаткову накладну).
Щоб пришвидшити обробку повернення, зареєструйте заявку на повернення та вкладіть у посилку або вкажіть її номер при відправленні.
Ми зможемо прийняти повернення, тільки якщо товар у належному стані:
без механічних пошкоджень;
повністю укомплектований;
з усіма збереженими ярликами та заводським маркуванням.
У разі відправки на гарантійне обслуговування мобільних пристроїв (смартфони, планшети, ноутбуки), простежте за тим, щоб пристрій було відв'язано від акаунта користувача (iCloud, Google, Flyme, Mi Account і т.д.), а також, вимкнене блокування (скан відбитку пальця, пароль блокування, графічний ключ).
Якщо ви хочете повернути товар інших продавців, просимо звертатися безпосередньо до продавця.