Як повернути товар у пунктах видачі Rozetka?

Якщо вам не підійшов чи не влаштував товар, ви можете його повернути протягом 14 днів з моменту купівлі.
Товар продавця Rozetka можна повернути у наших сервісних відділах.

Щоб повернути товар:

  1. Зверніться до найближчого магазину Rozetka, де є сервісний відділ.
  2. Візьміть із собою документи:
    • документ, що посвідчує особу (паспорт);
    • оригінал гарантійного талона (за наявності);
    • чек (документ, що підтверджує оплату);
    • платіжну картку (якщо оплачували карткою).
  3. Візьміть талон черги у терміналі чекіну в магазині.

Товар можна повернути, тільки якщо він у належному стані:

  • без механічних пошкоджень;
  • повністю укомплектований;
  • з усіма збереженими ярликами та заводським маркуванням.

У разі відправки на гарантійне обслуговування мобільних пристроїв (смартфони, планшети, ноутбуки), простежте за тим, щоб пристрій було відв'язано від акаунта користувача (iCloud, Google, Flyme, Mi Account і т.д.), а також, вимкнене блокування (скан відбитку пальця, пароль блокування, графічний ключ).

Якщо ви хочете повернути товар інших продавців, просимо звертатися безпосередньо до продавця.

← Повернення товару
Все ще потрібна наша допомога?