Чому мені не нарахували бонусні гривні?

Нарахування бонусних гривень недоступне, якщо:

  • Ви купуєте товар у кредит, на виплату (в розстрочку) чи за безготівковим розрахунком.

  • Ви купуєте товар, що бере участь в акції з подарунком.

  • Ви оформили замовлення не через особистий кабінет, а за допомогою звернення в підтримку магазину.

  • Ви оплачуєте замовлення соціальною картою "Пакунок малюка" чи "єПідтримка".

  • Ви замовляєте товар з категорій "Алкогольні напої", "Тютюнові вироби" чи "Електронні сигарети та аксесуари".

Зверніть увагу.
Якщо ви застосували бонуси чи інші знижки у замовленні, бонусні гривні нараховуються. Але їхня сума перераховується відповідно до суми, яку ви сплатили грошовими коштами.

Участь у конкурсах

  • Виберіть бажаний конкурс, за який нараховуються бонусні гривні: Розпакування, Розпакування. Діти, МійЛук, МійRZTK_фото, МійRZTK_відео.

  • Обов’язково перевірте, чи на момент публікування вашого коментаря з фото чи відео, у картці товару є позначка конкурсу.

  • Якщо позначки немає, бонусні гривні не буде нараховано.

Бонусні гривні за участь у конкурсі не нараховуються якщо:

  • Ви не придбали товар, але залишили відгук.

  • Ви не забрали покупку, повернули або обміняли товар.

  • Ви залишили відгук не з того самого акаунта, в якому зробили покупку.

← Бонусний рахунок
Все ще потрібна наша допомога?