Що робити, якщо в талоні виробника відсутня печатка?

Відповідно до законодавства України, з 2017 року наявність печатки або штампу не є обов’язковою умовою для надання сервісних послуг. Якщо така необхідність все ж виникла, для проставлення штампу можна звернутися до сервісного відділу магазину.

Для того, щоб проставити печатку магазину в гарантійному талоні, будь ласка, зверніться з талоном і товарним чеком (чи видатковою накладною) до сервісного відділу магазину.

Як надіслати талон до сервісного відділу?

Якщо у Вашому місті немає сервісних відділів магазину, необхідно відправити талон нам, разом з копією товарного чека (видаткової накладної) та гарантійними документами, які Ви отримали з товаром.

  1. Прийдіть до найближчого відділення
    Нової Пошти чи 
      Meest.
  2. Оформте відправлення за реквізитами:
    Отримувач - ТОВ «Термінал Розетка», сервіс
    код ЄДРПОУ - 33584049
    Телефон - (044) 364-83-65
    Вид доставки - склад-двері
    Адреса- м. Бровари, Броварська об’їзна дорога, 62
    Оплата доставки - коштом відправника
    Id договору - ZPS39234, потрібно вказувати тільки для Meest

    Послуги «Зворотна доставка» і «Післяплата» треба скасувати.

При зверненні, будь ласка, вкладіть лист, заповнений у вільній формі, в якому необхідно вказати причину відправки документації. Після отримання, ми внесемо необхідні корективи та відправимо талон назад.

← Документи
Все ще потрібна наша допомога?