Що робити, якщо повідомлення не доставлене?

Для того, аби підтвердити певну дію на сайті, іноді ми відправляємо SMS з кодом підтвердження на ваш номер телефону. Також на телефон можна запросити відправку тимчасового пароля.

Ми надсилаємо інформацію повідомленням у Viber або в SMS, якщо Viber недоступний.

Що робити, якщо повідомлення не доставлене?

Затримка може бути пов’язана з роботою мобільного оператора, SMS може дійти з запізненням. Спробуйте через декілька хвилин. Якщо повідомлення не надходить і при повторному запиті - зробіть наступне:

  1. Перевірте, можливо ви випадково обмежили повідомлення від Rozetka у Viber.
  2. Перевірте пам'ять у телефоні, спробуйте видалити кілька діалогів, щоб переконатися у наявності вільного місця.
  3. Перезавантажте телефон, можливо повідомлення не надходить через якийсь незначний збій у роботі пристрою.
  4. Зверніться до свого мобільного оператора та дізнайтеся про спробу доставки.
← Сайт і особистий кабінет
Все ще потрібна наша допомога?