Для того, аби підтвердити певну дію на сайті, іноді ми відправляємо SMS з кодом підтвердження на ваш номер телефону. Також на телефон можна запросити відправку тимчасового пароля.
Ми надсилаємо інформацію повідомленням у Viber або в SMS, якщо Viber недоступний.
Що робити, якщо повідомлення не доставлене?
Затримка може бути пов’язана з роботою мобільного оператора, SMS може дійти з запізненням. Спробуйте через декілька хвилин. Якщо повідомлення не надходить і при повторному запиті - зробіть наступне:
- Перевірте, можливо ви випадково обмежили повідомлення від Rozetka у Viber.
- Перевірте пам'ять у телефоні, спробуйте видалити кілька діалогів, щоб переконатися у наявності вільного місця.
- Перезавантажте телефон, можливо повідомлення не надходить через якийсь незначний збій у роботі пристрою.
- Зверніться до свого мобільного оператора та дізнайтеся про спробу доставки.