- Відкрийте сторінку товару.
- Перейдіть до блоку Продавець товару. Він розміщений праворуч від зображення товару під ціною.
- Натисніть
.
- У вікні, що з’явиться, напишіть запитання.
- Ваш запит буде оброблено протягом найближчого робочого дня. Письмова відповідь продавця буде у розділі Моє листування.
- Натисніть на товар та перейдіть на його сторінку.
- Гортайте сторінку донизу. Натисніть кнопку
.
- Перейдіть до блоку Зворотній зв’язок і натисніть
, щоб побачити більше інформації.
- Виберіть відділ Інші продавці (крім продавця ROZETKA) і причину звернення Питання щодо товару.
- Напишіть своє запитання у полі Повідомлення, натисніть Відправити повідомлення.
- Ваше повідомлення розглянуть протягом найближчого робочого дня. Коли з’явиться відповідь продавця, вам надійде сповіщення на еmail.
- Натисніть на товар та перейдіть на його сторінку.
- Гортайте сторінку донизу.
- Перейдіть до блоку Продавець під блоком Оплата і гарантія.
- Натисніть
.
- У вікні, що з’явиться, напишіть запитання.
- Ваш запит буде оброблено протягом найближчого робочого дня. Письмова відповідь продавця буде у розділі Моє листування.