Ви можете повернути товар продавця ROZETKA протягом 14 днів від дня купівлі.
1. Запакуйте товар
- Перевірте, чи ваш товар підлягає поверненню.
- Покладіть новий товар без слідів експлуатації в оригінальну упаковку. Якщо товар складається з кількох частин, повернути треба весь комплект. Переконайтеся, що нічого не загубилося і ви повертаєте товар у тій комплектації, у якій його отримали.
- Якщо ви придбали товар з подарунком при поверненні треба надати весь набір (товар разом з подарунком). Інакше номінальну вартість подарунка буде вирахувано із суми повернення.
- Чек надсилати не обов’язково.
2. Заповніть бланк повернення товару
Це можна зробити в особистому кабінеті на сайті. Або заповніть паперовий бланк, якщо ви отримали його разом з товаром.
Якщо ви втратили паперовий бланк, його можна знайти та роздрукувати тут.
Важливо:
- У бланку розбірливо вкажіть прізвище, ім’я, по батькові власника банківської картки українською мовою.
- Переконайтеся, що ви заповнили всі поля.
3. Куди приносити товар
Повернути товар можна у сервісному відділі чи пункті приймання повернень ROZETKA.
- Сервісні відділи у точках видачі ROZETKA. Тут ми відразу перевіримо товар і, якщо з ним усе добре, на місці погодимо рішення щодо повернення.
Сюди привозьте будь-які товари. Прості товари, наприклад, одяг, взуття. Складні товари: смартфони, пральні машини, мікрохвильові печі, електроінструмент. Експертизу проводить технічний фахівець. За необхідності тривалої діагностики товар буде надіслано до сервісного центру. - Пункти прийому повернень у точках видачі ROZETKA. Тут наш співробітник проведе візуальний огляд вашого товару. Рішення стосовно товару приймається після доставки товару до сервісного відділу. З вами погодять деталі. Експертиза проводиться у період 14 днів.
4. Як надіслати товар кур’єрською службою
Якщо у вашому місті немає точок видачі ROZETKA, надішліть нам товар
При поверненні товару кур’єрською службою, оформте відправлення за реквізитами:
- Отримувач
- ТОВ «Термінал Розетка» сервіс
- Телефон
- (044) 364-83-65
- Вид доставки
- склад-двері
- Адреса
- м. Бровари, Броварська об’їзна дорога, 62
- Оплата доставки
- коштом відправника
- Оголошена вартість
- дорівнює вартості товару згідно з товарним чеком
Послуги «Зворотна доставка» і «Післяплата» треба скасувати.
5. Як мені повернуть кошти за товар?
Ви можете вказати дані банківської карти для повернення коштів, оформляючи повернення в особистому кабінеті на сайті або в паперовому бланку повернення товару. У бланку повернення вкажіть номер картки та ПІБ власника банківської картки українською мовою.
Зазвичай гроші повертаються за 2–7 днів після прийняття рішення про повернення коштів.
Повернути або здати на гарантійний ремонт у ROZETKA можна тільки те, що ви купили у продавця ROZETKA. Як повернути товар інших продавців читайте тут.