Як повернути товар продавця ROZETKA?

Ви можете повернути товар продавця ROZETKA протягом 14 днів від дня купівлі.

1. Запакуйте товар

  • Перевірте, чи ваш товар підлягає поверненню.
  • Покладіть новий товар без слідів експлуатації в оригінальну упаковку. Якщо товар складається з кількох частин, повернути треба весь комплект. Переконайтеся, що нічого не загубилося і ви повертаєте товар у тій комплектації, у якій його отримали.
  • Якщо ви придбали товар з подарунком при поверненні треба надати весь набір (товар разом з подарунком). Інакше номінальну вартість подарунка буде вирахувано із суми повернення.
  • Чек надсилати не обов’язково.

2. Заповніть бланк повернення товару

Це можна зробити в особистому кабінеті на сайті. Або заповніть паперовий бланк, якщо ви отримали його разом з товаром.

Якщо ви втратили паперовий бланк, його можна знайти та роздрукувати тут.

Важливо:

  • У бланку розбірливо вкажіть прізвище, ім’я, по батькові власника банківської картки українською мовою.
  • Переконайтеся, що ви заповнили всі поля.

3. Куди приносити товар

Повернути товар можна у сервісному відділі чи пункті приймання повернень ROZETKA.

  • Сервісні відділи у точках видачі ROZETKA. Тут ми відразу перевіримо товар і, якщо з ним усе добре, на місці погодимо рішення щодо повернення.

    Сюди привозьте будь-які товари. Прості товари, наприклад, одяг, взуття. Складні товари: смартфони, пральні машини, мікрохвильові печі, електроінструмент. Експертизу проводить технічний фахівець. За необхідності тривалої діагностики товар буде надіслано до сервісного центру.
  • Пункти прийому повернень у точках видачі ROZETKA. Тут наш співробітник проведе візуальний огляд вашого товару. Рішення стосовно товару приймається після доставки товару до сервісного відділу. З вами погодять деталі. Експертиза проводиться у період 14 днів.

4. Як надіслати товар кур’єрською службою

Якщо у вашому місті немає точок видачі ROZETKA, надішліть нам товар
«Новою поштою».

При поверненні товару кур’єрською службою, оформте відправлення за реквізитами:

Отримувач
ТОВ «Термінал Розетка» сервіс
Телефон
(044) 364-83-65
Вид доставки
склад-двері
Адреса
м. Бровари, Броварська об’їзна дорога, 62
Оплата доставки
коштом відправника
Оголошена вартість
дорівнює вартості товару згідно з товарним чеком

Послуги «Зворотна доставка» і «Післяплата» треба скасувати.

5. Як мені повернуть кошти за товар?

Ви можете вказати дані банківської карти для повернення коштів, оформляючи повернення в особистому кабінеті на сайті або в паперовому бланку повернення товару. У бланку повернення вкажіть номер картки та ПІБ власника банківської картки українською мовою.

Зазвичай гроші повертаються за 2–7 днів після прийняття рішення про повернення коштів.

Повернути або здати на гарантійний ремонт у ROZETKA можна тільки те, що ви купили у продавця ROZETKA. Як повернути товар інших продавців читайте тут.

← Повернення товару
Все ще потрібна наша допомога?