Ви можете повернути товар продавця ROZETKA протягом 14 днів від дня купівлі (30 днів для товарів з категорії "Одяг та взуття").
1. Запакуйте товар
Перевірте, чи ваш товар підлягає поверненню.
Покладіть новий товар без слідів експлуатації в оригінальну упаковку. Якщо товар складається з кількох частин, повернути треба весь комплект. Переконайтеся, що нічого не загубилося і ви повертаєте товар у тій комплектації, у якій його отримали.
Якщо ви придбали товар з подарунком при поверненні треба надати весь набір (товар разом з подарунком). Інакше номінальну вартість подарунка буде вирахувано із суми повернення.
Чек надсилати не обов’язково.
2. Заповніть бланк повернення товару
Це можна зробити в особистому кабінеті на сайті.

Або заповніть паперовий бланк, якщо ви отримали його разом з товаром.
Якщо ви втратили паперовий бланк, його можна знайти та роздрукувати тут.
Важливо:
У бланку розбірливо вкажіть прізвище, ім’я, по батькові власника банківської картки українською мовою.
Переконайтеся, що ви заповнили всі поля.
3. Куди приносити товар
Повернути товар можна в магазинах ROZETKA. Для повернення в магазині знадобиться паспорт.
У разі, якщо рішення про приймання товару для повернення не може бути прийнято на місці, товар буде відправлений в сервісний центр для проведення діагностики/перевірки товару. Термін експертизи становить до 14 днів.
4. Як надіслати товар кур’єрською службою
Якщо у вашому місті немає наших сервісних відділів, ви можете повернути товар продавця Rozetka кур’єрською службою протягом 14 днів з моменту купівлі.
Як надіслати товар до сервісного відділу?
Прийдіть до найближчого відділення Нової Пошти або Meest.
Оформте відправлення за реквізитами:
Отримувач - ТОВ «Термінал Розетка» сервіс
Телефон - (044) 364-83-65 (лише як контактний для відправки)
Id договору - ZPS39234, потрібно вказувати тільки для Meest Пошта
Вид доставки - склад-двері
Адреса - м. Бровари, Броварська об’їзна дорога, 62
Оплата доставки - коштом відправника
Оголошена вартість - дорівнює вартості товару згідно з товарним чекомПослуги «Зворотна доставка» і «Післяплата» треба скасувати.
Зареєструйте заявку на повернення та вкладіть у посилку або вкажіть її номер при відправленні.
Ми зможемо прийняти повернення, тільки якщо товар у належному стані:
без механічних пошкоджень;
повністю укомплектований;
з усіма збереженими ярликами та заводським маркуванням.
У разі відправки на гарантійне обслуговування мобільних пристроїв (смартфони, планшети, ноутбуки), простежте за тим, щоб пристрій було відв'язано від акаунта користувача (iCloud, Google, Flyme, Mi Account і т.д.), а також, вимкнене блокування (скан відбитку пальця, пароль блокування, графічний ключ).
Повернення товарів, які передбачають підключення до водо- газопроводу, можливе за умови, що товар не встановлювався і не втратив товарний вигляд.
5. Як мені повернуть кошти за товар?
Ви можете вказати дані банківської карти для повернення коштів, оформляючи повернення в особистому кабінеті на сайті або в паперовому бланку повернення товару. У бланку повернення вкажіть номер картки та ПІБ власника банківської картки українською мовою.
Зазвичай гроші повертаються за 2–7 днів після прийняття рішення про повернення коштів.
Зверніть увагу! У разі повернення замовленого товару комісія за грошовий переказ, сплачена при отриманні товару, не повертається.
6. Повернення товарів юридичними особами.
Приймання товарів на повернення або для сервісного обслуговування від юридичних осіб здійснюється виключно за наявності заповненого документа "Накладна на повернення постачальнику".
Повернути або здати на гарантійний ремонт у ROZETKA можна тільки те, що ви купили у продавця ROZETKA. Як повернути товар інших продавців читайте тут.