Як повернути товар, доставлений з Польщі?

Звертаємо увагу на те, що повернення товару здійснюється із урахуванням законодавства Республіка Польща, в тому числі в частині захисту прав споживачів.

Щоб оформити повернення, завантажте та заповніть бланк повернення товару

Повідомляємо, що згідно із законодавством Республіки Польща у разі зміни вартості товару в сторону збільшення, поверненню підлягає лише фактично оплачена вартість товару на момент його придбання.

В які строки можна повернути товар?

Ви маєте можливість повернути товар протягом 30 днів з дати доставки посилки (60 днів для товарів з категорії "Одяг та взуття").

Перед поверненням товару, будь ласка, переконайтеся, що:

  • товар не був уживаний та відсутні сліди використання;
  • товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
  • збережено всі ярлики та заводське маркування.

Перевірте, чи ваш товар підлягає поверненню: https://help.rozetka.com.ua/p/44-chy-vsi-tovary-mozhna-povernuty

Скільки чекати на повернення коштів?

Повернення коштів здійснюється протягом 14 календарних днів з моменту отримання товару на склад. Повернення коштів здійснюється у безготівковій формі.

Куди приносити товар?

Повернути товар можна в магазинах ROZETKA безкоштовно.

Якщо у вашому місті немає наших магазинів, ви можете повернути товар, доставлений з Польщі, кур’єрською службою:

Прийдіть до найближчого відділення Нової Пошти або Meest

Оформте відправлення за реквізитами:
Отримувач - ТОВ «Термінал Розетка» сервіс
Телефон - (044) 364-83-65 (лише як контактний для відправки)
Id договору - ZPS39234, потрібно вказувати тільки для Meest Пошта
Вид доставки - склад-двері
Адреса - м. Бровари, Броварська об’їзна дорога, 62
Оплата доставки - коштом відправника
Оголошена вартість - дорівнює вартості товару згідно з товарним чеком

Послуги «Зворотна доставка» і «Післяплата» треба скасувати.

← Повернення товару
Все ще потрібна наша допомога?