Ви можете повернути товар продавця ROZETKA протягом 14 днів від дня купівлі (30 днів для товарів з категорії "Одяг та взуття").
Повернути товари можна в магазинах Розетка. Також, можна скористатися послугами перевізників Нова пошта або Meest.
При поверненні товару протягом 14 (30) днів з моменту купівлі вартість відправки оплачує клієнт. Вартість доставки розраховується за тарифами перевізника залежно від фактичної/об'ємної ваги та оціночної вартості товару.
Якщо ви отримали не той товар, який замовляли, товар неналежної якості або товар, що не відповідає фото на сайті, ми компенсуємо вартість відправки цього повернення з відділення.
Компенсація вартості доставки можлива лише у випадку підтвердження сервісом, що покупцем було отримано невідповідний чи неякісний товар.
Для компенсації вартості доставки товару в сервісний відділ магазину, будь ласка:
🔷 збережіть чек/квитанцію про оплату вартості відправки товару в сервісний відділ;
🔷 дочекайтеся рішення за основним сервісним зверненням (рішення по товару);
🔷 після погодження рішення що до товару, заповніть бланк заяви на компенсацію вартості доставки;
🔷 відправте заяву та фото чека на електронну адресу service@rozetka.com.ua;
🔷 дочекайтеся відповіді що до проведення компенсації вартості доставки на вашу електронну адресу.
Ви можете повернути товар продавця RozetkaEU протягом 30 днів від дня купівлі (60 днів для товарів з категорії "Одяг та взуття").
Повернути товари можна в магазинах Розетка. Також, можна скористатися послугами перевізників Нова пошта або Meest.
При поверненні товару протягом 14 (30) днів з моменту купівлі вартість відправки оплачує клієнт. Вартість доставки розраховується за тарифами перевізника залежно від фактичної/об'ємної ваги та оціночної вартості товару.
Якщо ви отримали не той товар, який замовляли, товар неналежної якості або товар, що не відповідає фото на сайті, ми компенсуємо вартість відправки цього повернення з відділення.
Компенсація вартості доставки можлива лише у випадку підтвердження сервісом, що покупцем було отримано невідповідний чи неякісний товар.
Для компенсації вартості доставки товару в сервісний відділ магазину, будь ласка:
🔷 збережіть чек/квитанцію про оплату вартості відправки товару в сервісний відділ;
🔷 дочекайтеся рішення за основним сервісним зверненням (рішення по товару);
🔷 після погодження рішення що до товару, заповніть бланк заяви на компенсацію вартості доставки;
🔷 відправте заяву та фото чека на електронну адресу service@rozetka.com.ua;
🔷 дочекайтеся відповіді що до проведення компенсації вартості доставки на вашу електронну адресу.