Гарантія не надається, якщо:
- порушено цілісність гарантійних пломб;
 - є механічні або інші пошкодження, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця чи третіх осіб;
 - порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
 - було здійснено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію або схеми товару;
 - неправильно заповнено гарантійний талон;
 - серійний або IMEI-номер, що зберігається в пам'яті виробу, змінено, стерто або не може бути встановлено.
 
Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:
- природне зношення або вичерпання ресурсу;
 - випадкові пошкодження, завдані клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення чи використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо);
 - пошкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
 - пошкодження, викликані аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі чи неправильним під’єднанням до електромережі;
 - пошкодження, викликані дефектами системи, у якій використовувався товар, або що виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів;
 - пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.