У разі коли товар не підлягає ремонту або з яких-небудь причин не може бути відремонтований у встановлені строки, авторизованим сервісним центром може бути видано Акт на списання товару.
З цим актом ви можете звернутися до нас, і ми на його підставі зможемо обміняти товар або оформити повернення коштів.
В акті має бути вказано такі дані:
- ваше ПІБ;
- найменування сервісного центру;
- модель товару;
- заявлені дефекти, дефекти, виявлені в ході експертизи;
- причина, з якої товар не може бути відремонтовано.
Також вказується, де залишається товар після видачі вам даного акту: у сервісному центрі або його видають вам.
Для попередньої перевірки документації, будь ласка, надішліть на електронну адресу [email protected] пакет документів, до якого входять:
- скан-копії (фото документів, наданих сервісним центром – Акт сервісного центру;
- фото, гарантійний талон;
- фото, товарний чек (видаткова накладна);
- фото товару з серійним номером.
У темі листа обов'язково вкажіть: Акт на перевірку.
Після перевірки з вами зв'яжеться наш менеджер для узгодження подальших дій.