Якщо сервісний центр не може відремонтувати товар за гарантійний період?

У разі коли товар не підлягає ремонту або з яких-небудь причин не може бути відремонтований у встановлені строки, авторизованим сервісним центром може бути видано Акт на списання товару.

З цим актом ви можете звернутися до нас, і ми на його підставі зможемо обміняти товар або оформити повернення коштів.

В акті має бути вказано такі дані:

  • ваше ПІБ;
  • найменування сервісного центру;
  • модель товару;
  • заявлені дефекти, дефекти, виявлені в ході експертизи;
  • причина, з якої товар не може бути відремонтовано.

Також вказується, де залишається товар після видачі вам даного акту: у сервісному центрі або його видають вам.

Для попередньої перевірки документації, будь ласка, надішліть на електронну адресу act@rozetka.com.ua пакет документів, до якого входять:

  • скан-копії (фото документів, наданих сервісним центром – Акт сервісного центру;
  • фото, гарантійний талон;
  • фото, товарний чек (видаткова накладна);
  • фото товару з серійним номером.

У темі листа обов'язково вкажіть: Акт на перевірку.

Після перевірки з вами зв'яжеться наш менеджер для узгодження подальших дій.

← Гарантійне обслуговування
Все ще потрібна наша допомога?