У колонці Тема виберіть повідомлення з номером потрібного замовлення.
Напишіть своє запитання у полі для введення тексту і натисніть
Ваше повідомлення розглянуть протягом найближчого робочого дня. Відповідь продавця з'явиться над вашим запитанням. Повідомлення про відповідь ви отримаєте на email.
Щоб зв'язатися з продавцем щодо замовлення, яке в процесі виконання:
Натисніть на замовлення, щоб побачити більше інформації.
Натисніть праворуч у блоці замовлення кнопку та оберіть Написати продавцю.
Напишіть своє запитання у полі для введення тексту і натисніть
Ваше запитання розглянуть протягом найближчого робочого дня. Відповідь продавця з’явиться в розділі Моє листування.
Щоб зв'язатися з продавцем стосовно замовлення:
Натисніть на товар та перейдіть на його сторінку.
Гортайте сторінку донизу. Натисніть кнопку
Перейдіть до блоку Зворотній зв’язок і натисніть , щоб побачити більше інформації.
Виберіть відділ Інші продавці (крім продавця ROZETKA) і причину звернення Питання щодо замовлення.
Вкажіть номер вашого замовлення у відповідному полі і напишіть своє запитання у полі Повідомлення. Натисніть Відправити повідомлення.
Ваше повідомлення розглянуть протягом найближчого робочого дня. Коли з’явиться відповідь продавця, вам надійде сповіщення на еmail.
Щоб зв'язатися з продавцем стосовно замовлення:
Натисніть позначку меню зліва у верхній частині екрану.
Перейдіть до розділу Моє листування.
Натисніть на замовлення, щоб відкрити стрічку повідомлень.
Напишіть своє запитання у полі для введення тексту і натисніть
Ваше повідомлення розглянуть протягом найближчого робочого дня. Відповідь продавця з'явиться під вашим запитанням. У меню навпроти розділу Моє листування з'явиться позначка нового повідомлення. Також вам надійде сповіщення на еmail.