Як доставляються замовлення від продавців маркетплейсу?

Замовлення продавців маркетплейсу доставляються до відділень кур'єрських служб або за вашою адресою. Для кожного товару на сайті зазначено способи доставки та назви перевізників, послугами яких ви можете скористатися. Умови доставки відповідають правилам роботи кур'єрських служб.

Умови доставки до відділень кур'єрських служб:

  • термін доставки: 1-3 дні;
  • термін зберігання: від 3 до 7 днів, залежно від перевізника;
  • переадресування платне;
  • неможливо відмовитися від частини товару;
  • вартість післяплати сплачується окремо за тарифами перевізника;
  • діє обмеження на суму готівкою, яку може отримати кур'єр;
  • оплата сертифікатами ROZETKA неможлива;
  • вартість доставки залежить від ваги і габаритів посилки.

Щоб дізнатися умови доставки обраного товару:

  1. Відкрийте сторінку товару.
  2. Праворуч від зображення товару, під ціною та інформацією про продавця, розміщено блок доступних способів доставки.
  3. Оберіть ваше місто у верхньому рядку, наприклад, Київ.

Обрати найбільш зручний спосіб доставки ви можете під час оформлення замовлення.

Якщо ви не знайшли інформацію, що вас цікавить, на сторінці товару, зверніться до продавця. Для цього натисніть кнопку
під ціною в розділі Продавець товару.

Відповідь продавця ви зможете побачити у розділі Моє листування.

У картці кожного кожного товару зазначено способи доставки та назви перевізників, послугами яких ви можете скористатися. Умови доставки відповідають правилам роботи кур'єрських служб.

Щоб дізнатися умови доставки товару:

  1. Натисніть на товар та перейдіть на його сторінку.
  2. Гортайте сторінку донизу. Блок
    Спосіб доставки розміщено під назвою продавця.
  3. Натисніть
    , щоб розгорнути блок.
  4. Оберіть ваше місто, наприклад, Київ.

Натисніть Детальніше про доставку, щоб дізнатися більше про умови доставки.

Якщо ви не знайшли інформацію, що вас цікавить, на сторінці товару, зверніться до продавця. Для цього виберіть
внизу сторінки товару, далі натисніть на блок Зворотній зв’язок, виберіть відділ Інші продавці і причину звернення Питання щодо товару.

Сповіщення про відповідь продавця ви отримаєте на електронну пошту.

Обрати найбільш зручний спосіб доставки ви можете під час оформлення замовлення.

Для кожного товару на сайті зазначено способи доставки та назви перевізників, послугами яких ви можете скористатися. Умови доставки відповідають правилам роботи кур'єрських служб.

Щоб дізнатися умови доставки товару:

  1. Натисніть на товар та перейдіть на його сторінку.
  2. Гортайте сторінку донизу. Блок Доставка розміщено під ціною і блоком Повний опис.
  3. Натисніть
    , щоб розгорнути блок.
  4. Оберіть ваше місто, наприклад, Київ.

Натисніть Докладніше про доставку, щоб дізнатися більше про умови доставки.

Якщо ви не знайшли інформацію, що вас цікавить, на сторінці товару, зверніться до продавця. Для цього натисніть кнопку
під блоком Продавець. Відповідь продавця ви зможете побачити в розділі Моє листування.

Обрати найбільш зручний спосіб доставки ви можете під час оформлення замовлення.

← Сторонні продавці (Маркетплейс)
Все ще потрібна наша допомога?