Ви можете здати товар на ремонт самостійно у сервісному центрі, передати у нашому магазині чи надіслати поштовим оператором.
- Тут можна знайти повний перелік сервісних центрів, до яких ви можете самостійно звернутися за гарантійним обслуговуванням.
- Якщо у вашому населеному пункті немає сервісного центру, ви можете надати товар для гарантійного ремонту нам. А ми передамо його до авторизованого сервісного центру.
Передати товар на ремонт можна у сервісних відділах або пунктах прийому повернень у наших магазинах. - Якщо у вашому місті немає наших представництв, надішліть товар «Новою поштою» або Meest разом із заповненою в особистому кабінеті заявкою на гарантійне обслуговування.
Разом із товаром вкладіть гарантійний талон. Якщо ви його втратили, не хвилюйтеся, його легко відновити. Як це зробити, читайте тут.
Коли надсилаєте товар кур’єрською службою, оформте відправлення за реквізитами:
Отримувач - ТОВ «Термінал Розетка», сервіскод ЄДРПОУ - 33584049
Телефон - (044) 364-83-65 (лише як контактний для відправки)
Вид доставки - склад-двері
Адреса- м. Бровари, Броварська об’їзна дорога, 62
Оплата доставки - коштом відправника
Id договору - ZPS39234, потрібно вказувати тільки для Meest
Послуги «Зворотна доставка» і «Післяплата» треба скасувати.