Як продовжити термін зберігання замовлення у відділенні Нової Пошти?

Якщо ви замовили товар з доставкою до відділення Нової Пошти та не встигаєте його забрати, безплатно продовжуйте термін зберігання у відділенні в особистому кабінеті на сайті.

Щоб продовжити резерв:

  1. Перейдіть у розділ Мої замовлення.
  2. Натисніть на замовлення, щоб побачити більше інформації.
  3. Натисніть кнопку
    праворуч у блоці замовлення.
  4. Резерв буде автоматично продовжено на 7 днів.

Важливо: змінити термін резерву можна лише 1 раз.

Кнопка продовження резерву доступна, якщо статус замовлення:
Чекає клієнта в пункті самовивозу.

Якщо ви замовили товар з доставкою до відділення Нової Пошти та не встигаєте його забрати, безплатно продовжуйте термін зберігання у відділенні у мобільному додатку.

  1. Натисніть на позначку меню
    ліворуч вгорі екрана.
  2. Виберіть розділ
    Мої замовлення.
  3. Натисніть на замовлення, щоб побачити більше інформації.
  4. Виберіть Продовжити термін резерву замовлення.
  5. Резерв буде автоматично продовжено на 7 днів.

Важливо: змінити термін резерву можна лише 1 раз.

Кнопка продовження резерву з’являється зі статусом замовлення Чекає клієнта в пункті самовивозу.

Якщо ви замовили товар з доставкою до відділення Нової Пошти та не встигаєте його забрати,, безплатно продовжуйте термін зберігання у відділенні у мобільному додатку.

  1. Натисніть на позначку меню
    ліворуч вгорі екрана.
  2. Виберіть розділ
    Мої замовлення.
  3. Натисніть на замовлення, щоб побачити більше інформації.
  4. Виберіть
    .
  5. Резерв буде автоматично продовжено на 7 днів.

Важливо: змінити термін резерву можна лише 1 раз.

Кнопка продовження резерву з’являється зі статусом замовлення Чекає клієнта в пункті самовивозу.