Як продовжити термін зберігання замовлення у відділенні Нової Пошти?
Якщо ви замовили товар з доставкою до відділення Нової Пошти та не встигаєте його забрати, безплатно продовжуйте термін зберігання у відділенні в особистому кабінеті на сайті.
Натисніть на замовлення, щоб побачити більше інформації.
Натисніть кнопку праворуч у блоці замовлення.
Резерв буде автоматично продовжено на 7 днів.
Важливо: змінити термін резерву можна лише 1 раз.
Кнопка продовження резерву доступна, якщо статус замовлення: Чекає клієнта в пункті самовивозу.
Якщо ви замовили товар з доставкою до відділення Нової Пошти та не встигаєте його забрати, безплатно продовжуйте термін зберігання у відділенні у мобільному додатку.
Натисніть на позначку меню ліворуч вгорі екрана.
Виберіть розділ Мої замовлення.
Натисніть на замовлення, щоб побачити більше інформації.
Виберіть Продовжити термін резерву замовлення.
Резерв буде автоматично продовжено на 7 днів.
Важливо: змінити термін резерву можна лише 1 раз.
Кнопка продовження резерву з’являється зі статусом замовлення Чекає клієнта в пункті самовивозу.
Якщо ви замовили товар з доставкою до відділення Нової Пошти та не встигаєте його забрати,, безплатно продовжуйте термін зберігання у відділенні у мобільному додатку.
Натисніть на позначку меню ліворуч вгорі екрана.
Виберіть розділ Мої замовлення.
Натисніть на замовлення, щоб побачити більше інформації.
Виберіть .
Резерв буде автоматично продовжено на 7 днів.
Важливо: змінити термін резерву можна лише 1 раз.
Кнопка продовження резерву з’являється зі статусом замовлення Чекає клієнта в пункті самовивозу.