Як повернути товар, доставлений з Польщі?

Як повернути товар, доставлений з Польщі?

Ви маєте можливість повернути товар протягом 30 днів з дати доставки посилки (60 днів для товарів з категорії "Одяг та взуття"). 

Якщо ви хочете повернути товар, будь ласка, переконайтеся, що:

  • товар не був у вживанні та не має слідів використання;
  • товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
  • збережено всі ярлики та заводське маркування.
  • Перевірте, чи ваш товар підлягає поверненню: https://help.rozetka.com.ua/p/44-chy-vsi-tovary-mozhna-povernuty

Повернення коштів здійснюється протягом 14 календарних днів з моменту отримання товару на склад.

Щоб оформити повернення, завантажте та заповніть бланк повернення товару.

Куди приносити товар

Повернути товар можна в точках видачі ROZETKA безкоштовно.

Якщо у вашому місті немає наших точок видачі, ви можете повернути товар, доставлений з Польщі, кур’єрською службою:

  1. Прийдіть до найближчого відділення Нової Пошти або Meest
  2. Оформте відправлення за реквізитами:
    Отримувач - ТОВ «Термінал Розетка» сервіс
    Телефон - (044) 364-83-65 (лише як контактний для відправки)
    Id договору - ZPS39234, потрібно вказувати тільки для Meest Пошта
    Вид доставки - склад-двері
    Адреса - м. Бровари, Броварська об’їзна дорога, 62
    Оплата доставки - коштом відправника
    Оголошена вартість - дорівнює вартості товару згідно з товарним чеком
  3. Послуги «Зворотна доставка» і «Післяплата» треба скасувати.
← Повернення товару
Все ще потрібна наша допомога?