Звертаємо увагу на те, що повернення товару здійснюється із урахуванням законодавства Республіка Польща, в тому числі в частині захисту прав споживачів.
Щоб оформити повернення, завантажте та заповніть бланк повернення товару
Повідомляємо, що згідно із законодавством Республіки Польща у разі зміни вартості товару в сторону збільшення, поверненню підлягає лише фактично оплачена вартість товару на момент його придбання.
В які строки можна повернути товар?
Ви маєте можливість повернути товар протягом 30 днів з дати доставки посилки (60 днів для товарів з категорії "Одяг та взуття").
Перед поверненням товару, будь ласка, переконайтеся, що:
- товар не був уживаний та відсутні сліди використання;
- товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
- збережено всі ярлики та заводське маркування.
Перевірте, чи ваш товар підлягає поверненню: https://help.rozetka.com.ua/p/44-chy-vsi-tovary-mozhna-povernuty
Скільки чекати на повернення коштів?
Повернення коштів здійснюється протягом 14 календарних днів з моменту отримання товару на склад. Повернення коштів здійснюється у безготівковій формі.
Куди приносити товар?
Повернути товар можна в магазинах ROZETKA безкоштовно.
Якщо у вашому місті немає наших магазинів, ви можете повернути товар, доставлений з Польщі, кур’єрською службою:
Прийдіть до найближчого відділення Нової Пошти або Meest
Оформте відправлення за реквізитами:
Отримувач - ТОВ «Термінал Розетка» сервіс
Телефон - (044) 364-83-65 (лише як контактний для відправки)
Id договору - ZPS39234, потрібно вказувати тільки для Meest Пошта
Вид доставки - склад-двері
Адреса - м. Бровари, Броварська об’їзна дорога, 62
Оплата доставки - коштом відправника
Оголошена вартість - дорівнює вартості товару згідно з товарним чеком
Послуги «Зворотна доставка» і «Післяплата» треба скасувати.