Сервісне обслуговування та повернення товарів від продавця RozetkaEU супроводжується сервісним відділом магазину Розетка.
Повернення здійснюється з урахуванням законодавства Республіки Польща, включно із захистом прав споживачів.
При поверненні відшкодовується фактично сплачена вартість товару на момент його покупки (навіть якщо ціна пізніше зросла).
-
Повернути товар можна протягом 30 днів з дати доставки посилки. Для категорії «Одяг та взуття» — 60 днів.
-
товар не був у використанні та не має слідів зносу;
-
товар повністю укомплектований, а упаковка не пошкоджена;
-
збережені ярлики та заводське маркування.
У магазинах ROZETKA
Не забудьте взяти з собою паспорт👤. Якщо рішення не можна ухвалити одразу – товар відправлять на експертизу (до 14 днів).
Через кур’єрську службу (Нова пошта, Meest)
-
Отримувач: ТОВ «Термінал Розетка» сервіс
-
Телефон: (044) 364-83-65
-
Адреса: м. Бровари, Броварська об’їзна дорога, 62
-
Вид доставки: склад-двері
-
Доставка – коштом відправника
-
Оголошена вартість = ціна товару за чеком
-
Скасувати «Зворотну доставку» та «Післяплату»
-
Для Meest потрібно вказати ID договору ZPS39234
-
Дані картки вказуються у бланку повернення, який потрібно відправити разом з товаром.
-
Кошти повертаються протягом 14 календарних днів після отримання товару на склад та погодження рішення про повернення.
-
Форма повернення — безготівкова.