Як повернути товар продавця RozetkaEU, доставлений з Польщі?

Сервісне обслуговування та повернення товарів від продавця RozetkaEU супроводжується сервісним відділом магазину Розетка.

  • Повернення здійснюється з урахуванням законодавства Республіки Польща, включно із захистом прав споживачів.

  • При поверненні відшкодовується фактично сплачена вартість товару на момент його покупки (навіть якщо ціна пізніше зросла).

    • Повернути товар можна протягом 30 днів з дати доставки посилки. Для категорії «Одяг та взуття» — 60 днів.

    Перед відправкою переконайтеся, що:
    • товар не був у використанні та не має слідів зносу;

    • товар повністю укомплектований, а упаковка не пошкоджена;

    • збережені ярлики та заводське маркування.

    Перевірте, чи ваш товар можна повернути: повний перелік тут.

    У магазинах ROZETKA

    Не забудьте взяти з собою паспорт👤. Якщо рішення не можна ухвалити одразу – товар відправлять на експертизу (до 14 днів).

    Через кур’єрську службу (Нова пошта, Meest)

    • Отримувач: ТОВ «Термінал Розетка» сервіс

    • Телефон: (044) 364-83-65

    • Адреса: м. Бровари, Броварська об’їзна дорога, 62

    • Вид доставки: склад-двері

    • Доставка – коштом відправника

    • Оголошена вартість = ціна товару за чеком

    • Скасувати «Зворотну доставку» та «Післяплату»

    • Для Meest потрібно вказати ID договору ZPS39234

    • Дані картки вказуються у бланку повернення, який потрібно відправити разом з товаром.

    • Кошти повертаються протягом 14 календарних днів після отримання товару на склад та погодження рішення про повернення.

    • Форма повернення — безготівкова.

    ← Повернення товару
    Все ще потрібна наша допомога?