Як повернути товар, доставлений з Польщі?
Ви маєте можливість повернути товар протягом 30 днів з дати доставки посилки (60 днів для товарів з категорії "Одяг та взуття").
Якщо ви хочете повернути товар, будь ласка, переконайтеся, що:
- товар не був у вживанні та не має слідів використання;
- товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
- збережено всі ярлики та заводське маркування.
- Перевірте, чи ваш товар підлягає поверненню: https://help.rozetka.com.ua/p/44-chy-vsi-tovary-mozhna-povernuty
Повернення коштів здійснюється протягом 14 календарних днів з моменту отримання товару на склад.
Щоб оформити повернення, завантажте та заповніть бланк повернення товару.
Куди приносити товар
Повернути товар можна в точках видачі ROZETKA безкоштовно.
Якщо у вашому місті немає наших точок видачі, ви можете повернути товар, доставлений з Польщі, кур’єрською службою:
- Прийдіть до найближчого відділення Нової Пошти або Meest
- Оформте відправлення за реквізитами:
Отримувач - ТОВ «Термінал Розетка» сервіс
Телефон - (044) 364-83-65 (лише як контактний для відправки)
Id договору - ZPS39234, потрібно вказувати тільки для Meest Пошта
Вид доставки - склад-двері
Адреса - м. Бровари, Броварська об’їзна дорога, 62
Оплата доставки - коштом відправника
Оголошена вартість - дорівнює вартості товару згідно з товарним чеком - Послуги «Зворотна доставка» і «Післяплата» треба скасувати.