Ви можете повернути товар продавця ROZETKA протягом 14 днів від дня купівлі (30 днів для товарів з категорії "Одяг та взуття").
-
Товар має бути новим, без слідів використання.
-
Запакуйте в оригінальну упаковку з усією комплектацією.
-
Якщо з товаром надавався подарунок – він також має бути повернутий з основним товаром.
-
Товари, що підключаються до водо- чи газопроводу, приймаються тільки якщо вони не були встановлені.
-
Для смартфонів, ноутбуків та планшетів – перед відправкою обов’язково відв’яжіть обліковий запис і вимкніть блокування (пароль, відбиток пальця тощо).
-
Бланк повернення (заповнити заявку можна в особистому кабінеті або завантажити тут та вкласти паперовий).
-
Паспорт (для повернення у магазині).
-
Банківську картку та ПІБ власника картки українською мовою (зазначається в електронній заявці на повернення чи в бланку для повернення коштів).
-
Якщо сума повернення понад 100 грн – копію паспорта.
-
Для юридичних осіб – документ «Накладна на повернення постачальнику».
-
Авторизуйтеся на сайті та увійдіть в розділ Замовлення
-
Відкрийте потрібне замволення та натисніть "Повернення товару".
-
Виберіть потрібний товар та серійний номер зі списку якщо в замовленні декілька товарів.
-
Заповніть поля заявки та натисніть "Зберегти".
У магазинах ROZETKA
Не забудьте взяти з собою паспорт👤. Якщо рішення не можна ухвалити одразу – товар відправлять на експертизу (до 14 днів).
Через кур’єрську службу (Нова пошта, Meest)
-
Отримувач: ТОВ «Термінал Розетка» сервіс
-
Телефон: (044) 364-83-65
-
Адреса: м. Бровари, Броварська об’їзна дорога, 62
-
Вид доставки: склад-двері
-
Доставка – коштом відправника
-
Оголошена вартість = ціна товару за чеком
-
Скасувати «Зворотну доставку» та «Післяплату»
-
Для Meest потрібно вказати ID договору ZPS39234
-
Дані картки вказуються у бланку повернення (електронному або паперовому).
-
Гроші повертаються протягом 2–7 днів після прийняття рішення.
-
Комісія за післяплату не повертається.
-
Повернення або передача на сервісне обслуговування можливі тільки за наявності документа: «Накладна на повернення постачальнику».
-
Повернути чи здати на ремонт у ROZETKA можна тільки товари, які були придбані у продавця ROZETKA. Для інших продавців діють свої правила.