Як повернути товар продавця ROZETKA?

Ви можете повернути товар продавця ROZETKA протягом 14 днів від дня купівлі (30 днів для товарів з категорії "Одяг та взуття").

  • Товар має бути новим, без слідів використання.

  • Запакуйте в оригінальну упаковку з усією комплектацією.

  • Якщо з товаром надавався подарунок – він також має бути повернутий з основним товаром.

  • Товари, що підключаються до водо- чи газопроводу, приймаються тільки якщо вони не були встановлені.

  • Для смартфонів, ноутбуків та планшетів – перед відправкою обов’язково відв’яжіть обліковий запис і вимкніть блокування (пароль, відбиток пальця тощо).

  • Бланк повернення (заповнити заявку можна в особистому кабінеті або завантажити тут та вкласти паперовий).

  • Паспорт (для повернення у магазині).

  • Банківську картку та ПІБ власника картки українською мовою (зазначається в електронній заявці на повернення чи в бланку для повернення коштів).

  • Якщо сума повернення понад 100 грн – копію паспорта.

  • Для юридичних осіб – документ «Накладна на повернення постачальнику».

  • Авторизуйтеся на сайті та увійдіть в розділ Замовлення

  • Відкрийте потрібне замволення та натисніть "Повернення товару".

  • Виберіть потрібний товар та серійний номер зі списку якщо в замовленні декілька товарів.

  • Заповніть поля заявки та натисніть "Зберегти".

У магазинах ROZETKA

Не забудьте взяти з собою паспорт👤. Якщо рішення не можна ухвалити одразу – товар відправлять на експертизу (до 14 днів).

Через кур’єрську службу (Нова пошта, Meest)

  • Отримувач: ТОВ «Термінал Розетка» сервіс

  • Телефон: (044) 364-83-65

  • Адреса: м. Бровари, Броварська об’їзна дорога, 62

  • Вид доставки: склад-двері

  • Доставка – коштом відправника

  • Оголошена вартість = ціна товару за чеком

  • Скасувати «Зворотну доставку» та «Післяплату»

  • Для Meest потрібно вказати ID договору ZPS39234

  • Дані картки вказуються у бланку повернення (електронному або паперовому).

  • Гроші повертаються протягом 2–7 днів після прийняття рішення.

  • Комісія за післяплату не повертається.

  • Повернути чи здати на ремонт у ROZETKA можна тільки товари, які були придбані у продавця ROZETKA. Для інших продавців діють свої правила.

← Повернення товару
Все ще потрібна наша допомога?