Як повернути товар продавцеві маркетплейсу

Якщо вам не підійшов товар, ви можете його повернути протягом 14 днів з моменту придбання.

Щоб повернути товар, необхідно звернутися безпосередньо до продавця товару:

  1. Перейдіть до розділу Моє листування.
  2. Натисніть на замовлення, щоб відкрити стрічку повідомлень.
  3. У полі для введення тексту опишіть причину повернення товару і вкажіть ваш контактний телефон. Натисніть
  4. Продавець зв'яжеться з вами та узгодить деталі повернення товару.

Для контакту з продавцем товару ви можете скористатися номером телефону, з якого з вами контактували для узгодження деталей та підтвердження замовлення. Також використовуйте інформацію, зазначену у розрахунковій і транспортній документації.

Якщо у вас виникли труднощі, за консультацією ви можете звернутися на гарячу лінію інформаційної служби ROZETKA за номером (044) 502-10-79.

Товар у належному стані можна повернути, якщо він:

  • не був у використанні;
  • без механічних пошкоджень, збережено товарний вигляд виробу і упаковки;
  • повністю укомплектований;
  • з усіма збереженими ярликами і заводським маркуванням;
  • не належить до товарів, що не підлягають поверненню та обміну згідно з переліком, затвердженим КМУ.

Якщо вам не підійшов товар, ви можете його повернути протягом 14 днів з моменту придбання.

Щоб повернути товар, необхідно звернутися безпосередньо до продавця товару:

  1. Натисніть на товар та перейдіть на його сторінку.
  2. Гортайте сторінку донизу. Натисніть кнопку
  3. Перейдіть до блоку Зворотній зв’язок і натисніть
    , щоб побачити більше інформації.
  4. Виберіть відділ Інші продавці (крім продавця ROZETKA) і причину звернення.
  5. У полі для введення тексту опишіть причину повернення товару і вкажіть ваш контактний телефон. Натисніть Відправити повідомлення.
  6. Продавець зв’яжеться з вами та узгодить деталі повернення товару.

Товар у належному стані можна повернути, якщо він:

  • не був у використанні;
  • без механічних пошкоджень, збережено товарний вигляд виробу і упаковки;
  • повністю укомплектований;
  • з усіма збереженими ярликами і заводським маркуванням;
  • не належить до товарів, що не підлягають поверненню та обміну згідно з переліком, затвердженим КМУ.

Якщо вам не підійшов товар, ви можете його повернути протягом 14 днів з моменту придбання.

Щоб повернути товар, необхідно звернутися безпосередньо до продавця товару:

  1. Натисніть позначку меню
    ліворуч у верхній частині екрану.
  2. Перейдіть до розділу
    Моє листування.
  3. Натисніть на замовлення, щоб відкрити стрічку повідомлень.
  4. У полі для введення тексту опишіть причину повернення товару і вкажіть ваш контактний телефон. Натисніть
  5. Продавець зв’яжеться з вами та узгодить деталі повернення товару.

Товар у належному стан можна повернути, якщо він:

  • не був у використанні;
  • без механічних пошкоджень, збережено товарний вигляд виробу і упаковки;
  • повністю укомплектований;
  • з усіма збереженими ярликами і заводським маркуванням;
  • не належить до товарів, що не підлягають поверненню та обміну згідно з переліком, затвердженим КМУ.
← Сторонні продавці (Маркетплейс)
Все ще потрібна наша допомога?