Натисніть на замовлення, щоб відкрити стрічку повідомлень.
У полі для введення тексту опишіть причину повернення товару і вкажіть ваш контактний телефон. Натисніть
Продавець зв'яжеться з вами та узгодить деталі повернення товару.
Для контакту з продавцем товару ви можете скористатися номером телефону, з якого з вами контактували для узгодження деталей та підтвердження замовлення. Також використовуйте інформацію, зазначену у розрахунковій і транспортній документації.
Якщо у вас виникли труднощі, за консультацією ви можете звернутися на гарячу лінію інформаційної служби ROZETKA за номером (044) 502-10-79.
Товар у належному стані можна повернути, якщо він:
не був у використанні;
без механічних пошкоджень, збережено товарний вигляд виробу і упаковки;
повністю укомплектований;
з усіма збереженими ярликами і заводським маркуванням;
не належить до товарів, що не підлягають поверненню та обміну згідно з переліком, затвердженим КМУ.
Якщо вам не підійшов товар, ви можете його повернути протягом 14 днів з моменту придбання.
Щоб повернути товар, необхідно звернутися безпосередньо до продавця товару:
Натисніть на товар та перейдіть на його сторінку.
Гортайте сторінку донизу. Натисніть кнопку
Перейдіть до блоку Зворотній зв’язок і натисніть , щоб побачити більше інформації.
Виберіть відділ Інші продавці (крім продавця ROZETKA) і причину звернення.
У полі для введення тексту опишіть причину повернення товару і вкажіть ваш контактний телефон. Натисніть Відправити повідомлення.
Продавець зв’яжеться з вами та узгодить деталі повернення товару.
Товар у належному стані можна повернути, якщо він:
не був у використанні;
без механічних пошкоджень, збережено товарний вигляд виробу і упаковки;
повністю укомплектований;
з усіма збереженими ярликами і заводським маркуванням;
не належить до товарів, що не підлягають поверненню та обміну згідно з переліком, затвердженим КМУ.
Якщо вам не підійшов товар, ви можете його повернути протягом 14 днів з моменту придбання.
Щоб повернути товар, необхідно звернутися безпосередньо до продавця товару:
Натисніть позначку меню ліворуч у верхній частині екрану.
Перейдіть до розділу Моє листування.
Натисніть на замовлення, щоб відкрити стрічку повідомлень.
У полі для введення тексту опишіть причину повернення товару і вкажіть ваш контактний телефон. Натисніть
Продавець зв’яжеться з вами та узгодить деталі повернення товару.
Товар у належному стан можна повернути, якщо він:
не був у використанні;
без механічних пошкоджень, збережено товарний вигляд виробу і упаковки;
повністю укомплектований;
з усіма збереженими ярликами і заводським маркуванням;
не належить до товарів, що не підлягають поверненню та обміну згідно з переліком, затвердженим КМУ.