Якщо вам не підійшов товар, ви можете його повернути протягом 14 днів з моменту придбання.
1. Запакуйте товар
- Перевірте, чи ваш товар підлягає поверненню.
- Покладіть новий товар без слідів експлуатації в оригінальну упаковку. Якщо товар складається з кількох частин, повернути треба весь комплект. Переконайтеся, що нічого не загубилося і ви повертаєте товар у тій комплектації, у якій його отримали.
2. Заповніть бланк повернення товару або зверніться до продавця
Це можна зробити в особистому кабінеті на сайті. В замовленні натисніть кнопку “Повернення товару” та заповніть відповідні поля. Після отримання вашого звернення, з Вами зв’яжеться продавець товару для обговорення умов пересилання.
Або:
- Перейдіть до розділу Листування з продавцем.
- Натисніть на замовлення, щоб відкрити стрічку повідомлень.
- У полі для введення тексту опишіть причину повернення товару і вкажіть ваш контактний телефон. Натисніть
- Продавець зв'яжеться з вами та узгодить деталі повернення товару.
Для контакту з продавцем товару ви можете скористатися номером телефону, з якого з вами контактували для підтвердження замовлення. Також використовуйте інформацію, зазначену у розрахунковій і транспортній документації.
Товар у належному стані можна повернути, якщо він:
- не був у використанні;
- без механічних пошкоджень, збережено товарний вигляд виробу і упаковки;
- повністю укомплектований;
- з усіма збереженими ярликами і заводським маркуванням;
- не належить до товарів, що не підлягають поверненню та обміну згідно з переліком, затвердженим КМУ.
Якщо вам не підійшов товар, ви можете його повернути протягом 14 днів з моменту придбання.
1. Запакуйте товар
- Перевірте, чи ваш товар підлягає поверненню.
- Покладіть новий товар без слідів експлуатації в оригінальну упаковку. Якщо товар складається з кількох частин, повернути треба весь комплект. Переконайтеся, що нічого не загубилося і ви повертаєте товар у тій комплектації, у якій його отримали.
2. Заповніть бланк повернення товару або зверніться до продавця
Це можна зробити в особистому кабінеті на сайті. В замовленні натисніть кнопку “Повернення товару” та заповніть відповідні поля. Після отримання вашого звернення, з Вами зв’яжеться продавець товару для обговорення умов пересилання.
Або:
- Перейдіть до розділу Листування з продавцем.
- Натисніть на замовлення, щоб відкрити стрічку повідомлень.
- У полі для введення тексту опишіть причину повернення товару і вкажіть ваш контактний телефон. Натисніть
- Продавець зв'яжеться з вами та узгодить деталі повернення товару.
Для контакту з продавцем товару ви можете скористатися номером телефону, з якого з вами контактували для підтвердження замовлення. Також використовуйте інформацію, зазначену у розрахунковій і транспортній документації.
Товар у належному стані можна повернути, якщо він:
- не був у використанні;
- без механічних пошкоджень, збережено товарний вигляд виробу і упаковки;
- повністю укомплектований;
- з усіма збереженими ярликами і заводським маркуванням;
- не належить до товарів, що не підлягають поверненню та обміну згідно з переліком, затвердженим КМУ.
Якщо вам не підійшов товар, ви можете його повернути протягом 14 днів з моменту придбання.
1. Запакуйте товар
- Перевірте, чи ваш товар підлягає поверненню.
- Покладіть новий товар без слідів експлуатації в оригінальну упаковку. Якщо товар складається з кількох частин, повернути треба весь комплект. Переконайтеся, що нічого не загубилося і ви повертаєте товар у тій комплектації, у якій його отримали.
2. Заповніть бланк повернення товару або зверніться до продавця
Це можна зробити в особистому кабінеті на сайті. В замовленні натисніть кнопку “Повернення товару” та заповніть відповідні поля. Після отримання вашого звернення, з Вами зв’яжеться продавець товару для обговорення умов пересилання.
Або:
- Перейдіть до розділу Листування з продавцем.
- Натисніть на замовлення, щоб відкрити стрічку повідомлень.
- У полі для введення тексту опишіть причину повернення товару і вкажіть ваш контактний телефон. Натисніть
- Продавець зв'яжеться з вами та узгодить деталі повернення товару.
Для контакту з продавцем товару ви можете скористатися номером телефону, з якого з вами контактували для підтвердження замовлення. Також використовуйте інформацію, зазначену у розрахунковій і транспортній документації.
Товар у належному стані можна повернути, якщо він:
- не був у використанні;
- без механічних пошкоджень, збережено товарний вигляд виробу і упаковки;
- повністю укомплектований;
- з усіма збереженими ярликами і заводським маркуванням;
- не належить до товарів, що не підлягають поверненню та обміну згідно з переліком, затвердженим КМУ.