Куди звернутися за гарантійним обслуговуванням?

На товари у нашому магазині надається гарантія, яка підтверджує зобов'язання щодо відсутності в товарі заводських дефектів. Гарантія надається на термін від 2 тижнів до 36 місяців залежно від сервісної політики виробника. Термін гарантії вказано в описі кожного товару на нашому сайті.

Будь ласка, перевіряйте комплектність і відсутність дефектів у товарі під час отримання.

Гарантійним обслуговуванням займаються сервісні центри, авторизовані виробниками. Ви можете надіслати товар на гарантійний ремонт чи викликати майстра коштом сервісного центру. Доступні варіанти вказано у вашому гарантійному талоні.

Адреси і телефони сервісних центрів ви можете знайти на гарантійному талоні чи у списку сервісних центрів.

Якщо у вашому місті немає сервісного центру, який обслуговує товар, ви можете звернутися до сервісного відділу нашого магазину. Або надіслати товар «Новою поштою» чи Meest. Як це зробити, читайте тут.


У разі виникнення необхідності ремонту товарів, які передбачають підключення до водо- газопроводу, необхідно звернутися в найближчий сервісний центр виробника для виклику майстра. Майстер огляне товар і складе акт про гарантійність випадку. Якщо на місці буде складено акт із зазначенням того, що випадок дійсно гарантійний і товар не підлягає ремонту — товар може бути замінений шляхом звернення в сервісний відділ магазину.


Товари, які доставляються з Європи обслуговуються сервісним відділом магазину Розетка. Ви можете звернутися до сервісного відділу нашого магазину. Або надіслати товар «Новою поштою» чи Meest.

← Гарантійне обслуговування
Все ще потрібна наша допомога?